Actiemarkt rond Ichthuskerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 2 september vindt er de jaarlijkse rommelmarkt van de PKN-wijkgemeente Drievliet –Oostendam plaats rondom en in de Ichthuskerk op het Vlietplein in Ridderkerk. De activiteiten zijn van 9.00 tot 14.30 uur.
Naast de rommelmarkt met boekenkraam zijn ook dit jaar veel andere spullen te koop. De kramen worden gevuld met onder meer creatieve artikelen, home-decoratie, cadeautjes, wenskaarten, boeketten en bossen bloemen. Ook groenten en fruit ontbreken niet. Doorlopend is er een rad van avontuur met als hoogtepunt om 14.00 uur een superronde. De loten voor de superronde worden verkocht op naam en bij afwezigheid worden de kopers persoonlijk geïnformeerd. Alle prijzen staan op de marktdag zichtbaar uitgestald. Voor de kinderen zijn er allerhande kinderspelen, een springkussen en creatieve activiteiten. De opbrengst van deze dag is bestemd voor het programma "Hoop voor Kinderen". Spullen voor de rommel- of boekenmarkt kan men in de week van maandag 27 augustus t/m vrijdag 1 september afgeven in de Ichthuskerk tussen 19.00 en 20.00 uur. Voor meer informatie: c.d.groenendijk@hetnet.nl of bel naar 0622117358.