Boeken voor evangelisatie

RIDDERKERK - Op zaterdag 26 augustus is er weer verkoop van tweedehands boeken bij de christelijke boekwinkel De Kandelaar in Ridderkerk. De gelezen titels zijn van 13.00 tot 17.00 uur te vinden op de bovenetage van de winkel aan de Sint Jorisstraat 10.
Dit keer is er ook zomeropruiming. Er zijn veel afgeprijsde boeken voor € 0,50 en verschillende cd's zijn nu ook spotgoedkoop: 3 voor 1 euro! De Kandelaar heeft ook weer 'nieuwe' boeken binnen gekregen! Het aanbod is zeer divers: dagboeken, romans, theologie, bijbels, gedichten, kinderboeken, ingebonden (oude!)gezinsgidsen, bladmuziek en cd's voor een klein prijsje. De hele opbrengst gaat naar het goede doel. Vanaf deze maand komen de baten ten goede aan het evangelisatiewerk van Anneke en Mambu Quoi. Zij wonen en werken in Liberia. Naast jeugdevangelisatie helpen zij ook veel mensen aan schoon drinkwater. Voor meer informatie: www.manneka.org. De volgende verkoop van tweedehands boeken is op 30 september. Bij De Kandelaar neemt men graag geschikte boeken voor de verkoop in ontvangst. Er worden geen boeken ingekocht. Voor meer informatie: winkel@de-kandelaar.nl.