Hulp bij aangifte inkomstenbelasting

RIDDERKERK - Welzijn Ridderkerk biedt in de maanden maart en april van maandag tot en met vrijdag hulp bij het doen van aangifte inkomstenbelasting. Ook bekijken de fiscaal adviseurs of de huur- en/of zorgtoeslag op de juiste gegevens zijn gebaseerd.

Let op: de aangiftes kunnen alleen worden ingevuld als men in het bezit is van een geldig DigID. De kosten bedragen 7,50 euro per aangifte. Samen met partner een gezamenlijke aangifte kost 10 euro. Men kan ter plekke contant of per pinbetaling voldoen.

Men kan telefonisch via 0180 – 432 350 of aan de balie van Welzijn Ridderkerk, Schoutstraat 5, een afspraak maken. Het kantoor is geopend van maandag tot en met donderdag van 8:30 tot 17:00 uur en vrijdag van 8:30 tot 12:30 uur.