Sport 2000 en New York Pizza: FIFA18 Toernooi

RIDDERKERK - Zaterdag 3 maart vindt er weer een groot FIFA18 gametoernooi voor jongeren van 12 tot en met 27 jaar plaats in De Loods. Er is plek voor 50 deelnemers. De eerste 30 inschrijvingen ontvangen een gratis bal of bidon en een kortingskaart van Sport 2000 Ridderkerk.

Denk jij dat je de beste bent in FIFA of kunnen jouw vrienden nooit van je winnen? Doe  mee met het FIFA18 toernooi en maak kans op de hoofdprijs: een voetbalshirt naar keuze. Voor de tweede en derde plaats zijn er ook nog leuke prijzen. Naast Sport 2000 is ook New York Pizza sponsor van dit toernooi. Zij zorgen voor heerlijke pizza's tijdens het toernooi zodat niemand op een lege maag hoeft te spelen.

Inschrijven kan door een mail te sturen met naam en leeftijd naar info@deloodsridderkerk.nl. Kosten voor deelname bedragen 4 euro per persoon inclusief een consumptie.

Tijdens het toernooi wordt er gespeeld op de PlayStation4. Dit toernooi wordt georganiseerd in samenwerking met Mars Game Events: www.marsgameevents.nl.