Tienjarig bestaan van Brede School Ridderkerk

RIDDERKERK - Donderdag 15 maart wordt het tienjarige jubileum van de Brede School Ridderkerk gevierd met een feestelijke powermeeting bij de Bibliotheek AanZet. De brede school coördinatoren willen het tienjarig bestaan met alle partners en belangstellende ouders en kinderen uit Ridderkerk vieren. Uiteraard zullen taart, drankjes, feestelijke kleding, dans en muziek niet ontbreken.

Er wordt deze dag niet alleen teruggekeken op wat er allemaal is bereikt in de afgelopen jaren, maar vooral focus gelegd op welke richting de Brede School Ridderkerk de komende tien jaar op wil. Sabina van den Brom, beleidsmedewerker onderwijs, is ook aanwezig deze dag en is benieuwd naar de ideeën van de aanwezigen. Ouders en kinderen worden via school uitgenodigd voor de powermeeting.

Wie zich betrokken voelt bij de Brede school Ridderkerk en meer informatie over deze powermeeting of andere Brede School zaken wil, kan contact opnemen met Erna Wouters, coördinator Brede School, via e.wouters@bredeschoolridderkerk.nl.