Kunstroute op 8 en 9 april

RIDDERKERK - De wethouder van cultuur Marten Japenga  kreeg als eerste het feestelijke boekje van de Kunst route Ridderkerk aangeboden door Erna Wouters voorzitter a.i van de Kunstroute.

Een mooi boekje met dit jaar speciaal  ter gelegenheid van het 25 jaar bestaan van elke deelnemende kunstenaar een bijzonder recept. Het boekje heeft een zilverachtige look  en is vanaf vrijdag verkrijgbaar bij de Bibliotheek Aan Zet. Ook in het gemeentehuis en bij de muziekschool kan men een boekje meenemen.

De kunstroute vindt plaats op 8 en 9 april. Er zijn 13 locaties  in Ridderkerk waar men kennis kan maken met de kunstenaars en hun werk. Er is zeer divers werk te zien. Schilderijen, beeldhouwwerk, grafiek, keramiek, textiel, sieraden, fotografie, glaskunst en hoeden. Op beide dagen is alles te bezichtigen tussen 11 en 17 uur. Meer informatie: www.kunstrouteridderkerk.nl.