Filmblok 59 van filmclub Cine '67 op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - De enthousiaste filmclub Cine '67 heeft in de afgelopen jaren een breed scala aan films opgenomen, waaronder diverse korte speelfilms, documentaires en andere films. RTV-Ridderkerk zendt op dinsdag 19 februari en op zaterdag 23 februari 2019 dit blok uit op 14.00 en 18.00 uur. In dit negenenvijftigste filmblok zijn twee films opgenomen:
- Een heerlijk etentje: Een speelfilm, waarin tijdens een etentje een vreemd onderzoek ontwikkelt.
- Rondreis USA Gettysburg: Een vakantiereis naar Gettysburg (USA).
Meer informatie over de filmclub Cine '67 is terug te vinden op de website: www.film-envideoclubcine67.nl.
TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.