De bekerwinnaars van dinsdagmiddag

Goede vangsten aan Rijnsingel

RIDDERKERK - De tweede viswedstrijd van de Stichting Evenementen Ridderkerk bracht dinsdagmiddag 36 kinderen naar de Rijnsingel in Bolnes. Ook hier wilden de vissen wel bijten. Er konden vangstresultaten genoteerd worden voor 29 kinderen. Met afstand werd de wedstrijd gewonnen door Wessel de Boom. Hij was op dreef met het vangen van 37 exemplaren, waarmee hij uitkwam op een totaal van drie meter en 97 centimeter. De tweede prijs was voor Joshua Reysen, die met twaalf vissen een meter en 33 cm liet meten. Ook nummer drie William Verhoeven haalde twaalf keer succesvol op. Dat bracht hem op een meter en 23 cm.
De visweek van de Stichting Evenementen Ridderkerk wordt vandaag vervolgd aan de Rembrandtweg in Ridderkerk. De wedstrijd is van 14.00 tot 15.30 uur. Inschrijven kan vanaf 13.00 uur. Deelname staat open voor jongens en meisjes t/m 14 jaar en meedoen kost € 1.
Op donderdag 15 augustus is de laatste wedstrijd  bij de vijver achter zorgcentrum Reyerheem aan de Karper.