Visprijzen voor drie Vissers

RIDDERKERK - De prijsuitreiking na de derde viswedstrijd van de Stichting Evenementen Ridderkerk werd een familiefeestje. De drie bekers gingen woensdagmiddag mee met de familie Visser naar Oud-Beijerland.

De eerste prijs was voor Mark Visser. Hij ving aan de Rembrandtweg 32 vissen, die hem een score van drie meter en 98 centimeter opleverden. Thijn Visser werd tweede met drie meter en 23 cm. Hij kon 27 vissen naar de meetlat brengen. Willemijn Visser verdiende de beker voor de derde prijs met twee meter en 95 cm. Zij wist 25 vissen aan de haak te slaan. Aan de wedstrijd in het centrum van Ridderkerk deden 32 kinderen mee. De meesten hadden minder geluk dan de voorgaande dagen. Slechts veertien kinderen wisten een of meerdere vissen naar de kant te brengen.

Laatste wedstrijd
Vanmiddag is de laatste wedstrijd van de SER-jeugdvisweek. Er gaat gevist worden in de vijver achter zorgcentrum Reyerheem aan de Karper in Drievliet. De wedstrijd is van 14.00 tot 15.30 uur. Inschrijven kan vanaf 13.00 uur. Deelname staat open voor jongens en meisjes t/m 14 jaar en meedoen kost € 1.