Wil Sierat verraste met kilo's ingevroren kip en dozen eieren

FoodCompany blij met giften

RIDDERKERK -  De FoodCompany Ridderkerk zorgt dat vijf dagen per week mensen met een (zeer) laag inkomen voedingswaren kunnen uitzoeken. In deze tijd is er een toename van het aantal mensen dat daar gebruik van moet maken. Daarom wordt aan Ridderkerkers en bedrijven gevraagd de organisatie te steunen met giften, houdbare of ingevroren producten en zuivel. Ondernemer Wil Sierat gaf gehoor aan de oproep. Hij overhandigde de medewerkers kilo’s ingevroren kip en dozen eieren. En hij bracht namens mondmaskersuitdepolder.nl mondkapjes voor eenmalig gebruik. Een Ridderkerkse die anoniem wil blijven bracht meer dan 50 pakken zuivel. Vrijwilligers en klanten van de FoodCompany waren er erg blij mee!
Wilt u ook bijdragen? Bel of app 06 4438 2705 voor meer informatie. De FoodCompany is onderdeel van de Stichting Beter voor Elkaar die door en voor Ridderkerkers het maximale doet voor minima.