Dodenherdenking bij RTV-Ridderkerk

RIDDERKERK - Op zaterdag 4 mei is RTV-Ridderkerk in beeld en geluid aanwezig bij de Dodenherdenking in Ridderkerk. Radio Ridderkerk heeft van 19.00 tot 21.00 uur een speciale uitzending.

In dit programma wordt stilgestaan bij de herdenking van oorlogsslachtoffers en de kranslegging op begraafplaats ‘Rusthof’ aan de Lagendijk. Verslaggever op de begraafplaats is Aad Hoogendijk. David Muis verzorgt de techniek in de studio van Radio Ridderkerk. Samenstelling is in handen van Helma Hoogendijk en de presentatie van het programma wordt verzorgd door Berthina Vermeulen.  Tegelijkertijd is RTV-Ridderkerk er ook bij met een rechtstreekse videoverbinding vanaf 19.45 uur vanaf begraafplaats ‘Rusthof’. De beelden zijn te zien via de website, TV Ridderkerk en het YouTube kanaal van de omroep.