Workshop Tuinonderhoud voor vrijwilligers

RIDDERKERK - Op zaterdag 25 mei wordt er in Ridderkerk een workshop tuinonderhoud voor vrijwilligers georganiseerd. Facet Vrijwilligerssteunpunt organiseert deze workshop van 11.00 tot 13.00 uur in samenwerking met Stichting Present, Wooncompas en de gemeente Ridderkerk.

Het is een praktische workshop die zal plaatsvinden in de tuinen van de Patrijs 53-69. De workshop is gericht op vrijwilligers die (willen) werken als tuinklusser bij kwetsbare bewoners of het tuinonderhoud doen van de club, organisatie of kerk. Een deskundige hovenier zal op een leuke manier de fijne kneepjes van het vak bijbrengen. Bijvoorbeeld hoe men het beste kan snoeien, onkruid weghalen of vorm gegeven kan worden aan een heg. Deelname is gratis. Aanmelden kan via: vrijwilligersacademie@facetridderkerk.nl. Ook kan men voor aanmelding aan gratis account aanmaken op https://vrijwilligersacademie.facetridderkerk.nl.
Voor meer informatie kan men contact opnemen met sociaal makelaar Suat Tas: 0180-430440 of vrijwilligerssteunpunt@factetridderkerk.nl.