Braderie op 26 agustus

Op zaterdag 26 augustus organiseert het Wijkwest Idee Team in samenwerking met Riederborgh en de Gasterij een Zomerfeest/braderie in Ridderkerk-West.
Deze dag belooft activiteiten voor jong en oud met onder meer oude ambachten, een springkussen en demonstraties van Scheepsmodelbouw Vereniging Ridderkerk. Ook zal er 's middags een paardentram rijden voor gratis rondritjes. Op het gemak kan men langs de verschillende kramen lopen. De activiteiten zijn van 10.00 tot 16.00 uur in en rond de Riederborgh en Gasterij de Ontmoeting aan de Boksdoornstraat. Bij de Gasterij kan men ook terecht voor een hapje en een drankje. Van 12.00 tot 14.00 uur zal een draaiorgel bijdragen aan de gezelligheid. Op deze dag is er ook een stand van de projectgroep Burgers aan Zet. Alle belangstellenden kunnen informatie krijgen over dit project. Ook kan men hier ideeen kwijt "om met elkaar Wijk West tot de sociaalste en gezelligste wijk van Ridderkerk kunnen maken."