Foute Après Ski in De Loods

zaterdag 16 september 2017 21:00

RIDDERKERK - De Loods in Ridderkerk is op zaterdag 16 september het decor van een 'Foute Après Ski Avond". De dj's Funky Ferr en Jayden Hey zullen de meest foute partyhits draaien. Daarnaast mag het lekker fout gaan met de karaokemachine. Deze editie van het foute feest is speciaal, want medeorganisator Mr. Karaoke is deze dag jarig. Daarom is deze Après Ski omgedoopt tot de Dennie B-day Bash 100% feesteditie, waarvoor een uur langer wordt doorgegaan. Het feest in de zaal aan de P.C.Hooftstraat 4a is van 21.00 tot 03.00 uur. Een feest is geen feest zonder taart en daarom krijgen de eerste dertig bezoekers gratis taart. De entree is gratis. Er geldt een minimumleeftijd van 18 jaar. Voor meer informatie: www.deloodsridderkerk.nl.