Peter Dons komt op 30 oktober naar WVC Bolnes

Middag met Peter Dons

maandag 30 oktober 2017 13:30

RIDDERKERK - Ook dit jaar organiseert Sport en Welzijn het Winterfestijn voor Ridderkerkse senioren en worden er in oktober, november en december verschillende uitstapjes en andere activiteiten georganiseerd in de omgeving van Ridderkerk. Zo komt maandagmiddag 30 oktober Peter Dons optreden in WVC Bolnes.
Deze gezellige middag met live muziek begint om 13.30 uur in het wijkcentrum aan de Noordstraat 255a. Peter Dons begon zijn muzikale carrière in 1979 en speelde in diverse bands en is sinds maart 2005 zanger-entertainer. Hij houdt van het Nederlandse lied en entertainen zit hem in het bloed. De kosten voor dit uitje bedragen € 7,50 per persoon, inclusief twee drankjes en lekkere hapjes. De kaarten zijn verkrijgbaar bij het kantoor van Sport en Welzijn aan de Schoutstraat 5 in het centrum van Ridderkerk. Er zijn nog plaatsen beschikbaar.
Naast de muziekmiddag zijn er kaarten te koop voor andere uitjes van het Winterfestijn, zoals een High Tea op 19 oktober in sportcafé Drievliet (ook goed toegankelijk voor rolstoelers), de bustocht naar de kerst Intratuin in Halsteren op 14 november en de "Sinterkerstlunch' bij Ross Lovell in Rijsoord op 13 december. Wie er bij wil zijn moet zich tijdig opgeven, want voor alle activiteiten geldt vol is vol. Het volledige programma is te vinden op www.sportenwelzijn.nl.