Sinterklaasfeest voor verstandelijk beperkten

zaterdag 25 november 2017 15:00

RIDDERKERK - Op zaterdag 25 november komt Sinterklaas weer aan in Ridderkerk. De feestmiddag voor de verstandelijk beperkten vindt ook dit jaar weer plaats aan het Koningsplein 2 in Ridderkerk in het theater en is van 15 uur tot 17.30 uur.

Sinterklaas en Gert van de Graaf
Al meer dan 36 jaar komt Sinterklaas op uitnodiging van Gert van der Graaf op bezoek bij de verstandelijk beperkten in Ridderkerk.  Deze feestdag bestaat uit heel veel activiteiten maar voor de verstandelijk beperkten is het hoogtepunt het bezoek van Sinterklaas speciaal aan hen.
Opgeven is mogelijk tot 17 november via info@stichtingaavb.nl  Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Van der Valk
Net als vorig jaar vindt het Sinterklaasfeest weer plaats bij van der Valk aan het Koningsplein 2 in Ridderkerk in het theater .
Er zal eerst een verrassingsoptreden zijn en als Sinterklaas en de Pieten daarna arriveren barst het echte feest pas los.
De vrijwilligers van Stichting AAVB staan weer klaar om alle bezoekers te begeleiden.
Voor meer informatie: http://stichtingaavb.nl/activiteiten-sinterklaas.php