Christmas Event in voorbereiding

vrijdag 15 december 2017 19:30

RIDDERKERK - Het programma van het Christmas Event op 15 december in De Fakkel in Ridderkerk is vastgesteld. Om 19.30 uur wordt de avond geopend met muziek van Harpe Davids en het Korps van het Leger des Heils. Deze korpsen zorgen ook voor de muzikale afsluiting.
Een aantal enthousiaste vrijwilligers is het toneelstuk 'de koning komt' aan het instuderen onder leiding van Wynette en Jan Peter Teeuw. Muzikale ondersteuning is er ook van een gelegenheidscombo. Naast het toneelstuk zal ook de zanggroep Charming Three optreden. Vanzelfsprekend is er ruimte voor het gezamenlijk zingen van een aantal bekende kerstliederen. Mathijs Remijn is de gastheer van de avond. Voor de informatiestands hebben zich tot nu toe o.a. gemeld: de Alfa en de Kandelaar. Vrijwilligers zullen vrijdag 15 december het podium en de zaal opbouwen.
De algehele regie is in handen van Johan Vlietstra; hij is het hele jaar al druk bezig met de voorbereidingen. Het door elf kerken gesteunde Event zal ruim een uur zal duren en biedt ieder een ideale kans om de positieve boodschap van Kerst mee te beleven, Nadere informatie volgt.