Doe mee aan het Jongeren Verkiezingsdebat

dinsdag 13 maart 2018 20:00

Ook deze verkiezingen organiseert de Jongerenraad Ridderkerk (JRR), in samenwerking met Stichting Welzijn Ridderkerk, dinsdag 13 maart een verkiezingsdebat speciaal voor de jongeren in Ridderkerk. Dit in het kader van de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. Voor dit debat zijn zij opzoek naar enthousiaste jongeren die in discussie willen gaan met de Ridderkerkse politici.

Tijdens het verkiezingsdebat zullen verschillende leden van de lokale politieke partijen plaatsnemen achter een microfoon. Aan de hand van verschillende stellingen, over en voor jongeren interessante verkiezingspunten, zullen deze partijen dan met elkaar in debat gaan. Voor de jongeren is er ook de mogelijkheid om plaats te nemen achter een microfoon in één van de raadszetels. Achter de microfoon kan jij je mengen in de discussie en jouw mening geven.

Een verkiezingsdebat geeft een duidelijk beeld van waar iedere partij voor staat. Misschien weet je nu nog niet op wie je moet stemmen en/of twijfel je nog tussen partijen. Dit debat kan je helpen om de juiste keuze te maken.

Het Jongeren Verkiezingsdebat vindt plaats in De Raadzaal van het gemeentehuis. Het start om 20:00 uur (inloop vanaf 19:30 uur) en is (gratis) toegankelijk. Ben jij tussen de 16 en 25 jaar en wil jij mee debatteren? Geef je op door je naam en leeftijd te mailen naar Bart.Plaizier@welzijnridderkerk.nl. Laat je stem horen voor jouw Ridderkerk!