Burger op 1 lijsttrekker Petra van Nes in Breed Belicht

woensdag 21 maart 2018 11:00

Op woensdag 21 maart 2018 brengt Radio Ridderkerk van 11.00 tot 12.00 uur weer een nieuwe aflevering van het programma 'Breed Belicht'. Presentator Hans van der Jagt ontvangt in deze uitzending Petra van Nes, lijsttrekker van Burger op 1, bij de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart aanstaande en mede-oprichter van de partij Peter van Veelen. De nieuwe partij Burger op 1 zegt zich vanuit de praktijk te willen gaan richten op de actuele dossiers als het samenwerkingsverband BAR, Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH)  en de polderplannen in Nieuw Reijerwaard. De partij Burger op 1 is speciaal opgericht om 'een frisse blik' in de raad te werpen. Zij willen daadkracht laten zien en vooral het accent op de Ridderkerkse inwoners gaan leggen. Zij willen niet blijven hangen in beschouwingen en vervolgens de zaken op z'n beloop laten. Petra van Nes heeft inmiddels vier jaar als raadslid achter de rug. Peter van Veelen is nieuw in de politiek (opinie-auteur) en heeft de afgelopen jaren vele scherpe inzichten afgeleverd in verschillende kranten.
De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de Ridderkerkse kabel op 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl . Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via de digitale tv-kanalen, zoals via de Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1077, Tele2, Telfort kanaal 3167, Vodafone kanaal 2129 en via de APP van De Lokale Omroep