Schoolvoetbaltoernooi 2018

woensdag 16 mei 2018 13:15

RIDDERKERK - Op woensdag 16 mei 2018 houdt Welzijn Ridderkerk in samenwerking met de RVVH de 22e editie van het Ridderkerks Schoolvoetbaltoernooi. Het Schoolvoetbaltoernooi wordt financieel mogelijk gemaakt door de Rabobank. Het Schoolvoetbaltoernooi wordt gehouden voor jongens en meisjes uit alle groepen 8 van het basisonderwijs en zal plaatsvinden op het terrein van RVVH en KCR. Het Schoolvoetbaltoernooi duurt van 13:15 tot 17:00 uur. De prijsuitreiking zal direct na de laatste finalewedstrijd plaatsvinden.

Het wedstrijdschema wordt als volgt opgebouwd:

Jongens spelen elf tegen elf  in twee poules van zeven teams op vier velden. Zij spelen elk zes wedstrijden plus één finalewedstrijd.

Meisjes spelen zeven tegen zeven in twee poules van zeven teams op vier velden. Zij spelen elk zes wedstrijden plus één finalewedstrijd.