Archieffoto 2017

Avond4daagse

maandag 28 mei 2018 17:00 tot donderdag 31 mei 21:00

RIDDERKERK - De 70e Avond4daagse in Ridderkerk vindt plaats van maandag 28 tot en met donderdag 31 mei. Vanaf dinsdag 3 april 2018 start de inschrijving op diverse locaties in Ridderkerk.

Het thema van deze feestelijke Avondvierdaagse is Sprookjes. Dit thema is vorig jaar gekozen door de winnaars van 'De Wingerd'. Iedereen wordt uitgenodigd om op donderdagavond 31 mei verkleed te komen in dit thema. Voor de meest origineel geklede deelnemer op de 5 en de 10 km is een leuke attentie te winnen. Voor deelnemende groepen is er dit jaar per afstand één prijs te verdienen. De jury volgt en beoordeelt de groepen op beide routes tijdens de Avond4daagse. Zij zullen onder andere letten op groepsgedrag, verkeersveiligheid, uitstraling en herkenbaarheid. Onderweg zingen telt ook mee. De prijzen worden op donderdagavond tijdens de finale uitgereikt.

Naast deze website informeert de werkgroep ook via Facebook en Twitter. Volg en like ze, Avond4daagse Ridderkerk.