House of Worship in Volle Evangelie Gemeente De Kern

zondag 27 mei 2018 20:00

RIDDERKERK - Zondagavond 27 mei zal in Volle Evangelie Gemeente De Kern een House of Worship avond worden gehouden. Onder leiding van Els Zellmann en begeleid door de eigen band wordt met zang, muziek en gebed invulling gegeven aan het thema 'Thuis bij de Vader'. Tijdens deze avond willen ze nadenken over God als Vader. God is een Vader die men als Zijn kinderen graag ziet. God wil zo graag dat ze thuis zijn bij Hem en opgroeien tot volwassen kinderen van Hem. Alles mogen we bij Hem halen: troost, kracht, blijdschap en vrede.  Misschien is het voor sommigen lastig om God als Vader te zien, juist dan willen ze men uitnodigen om er te zijn op deze avond.

Iedereen is uitgenodigd om mee te zingen, te bidden en te luisteren tijdens deze House of Worship avond. Ze willen men de plaats en gelegenheid bieden om in alle rust God te zoeken en Hem te aanbidden. De avond begint om 20:00 uur en de deuren gaan om 19:30 uur open. Na afloop is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten bij een kopje koffie of thee. Volle Evangelie Gemeente De Kern is te vinden aan de Stadhouderslaan 29 te Ridderkerk. Meer informatie is te vinden op: www.veg-dekern.nl