Senioren uitjes tijdens Zomerfestijn

donderdag 26 juli 2018 8:00

RIDDERKERK - Het Zomerfestijn, gehouden door Facet Ridderkerk (voorheen Welzijn Ridderkerk), bestaat uit verschillende uitjes voor senioren. In de maand juli worden er verschillende activiteiten gehouden waarvoor nog enkele plaatsen beschikbaar zijn, zoals de dagtocht naar de Ooijpolder, een rondleiding door Huys ten Donck en een rondje Rotterdam.

Donderdag 26 juli wordt het mooie Rotterdam bezocht met de bus. De Markthal, Centraal Station, Lee Towers Torens, Van Nelle gebouw en de verschillende bruggen komen voorbij. In restaurant Ketelbinkie staat een heerlijk lunchbuffet klaar en rond 17.00 uur is men weer thuis. De kosten voor dit reisje zijn 29,50 euro per persoon.

Mensen die meewillen met een van de bustochten kunnen op verschillende plaatsen in Ridderkerk opstappen, bijvoorbeeld bij de Reijerheem, Welzijn Ridderkerk Schoutstraat, Wijkcentrum West, WVC Slikkerveer en het WVC Bolnes. Inschrijven en betalen kan bij de balie van Welzijn Ridderkerk aan de Schoutstraat 5. Pinnen is mogelijk. De aanmelding is definitief na betaling. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350.