Griezelactiviteiten in WVC Bolnes

vrijdag 26 oktober 2018 10:00

RIDDERKERK - Iedereen is welkom om op vrijdag 26 oktober van 10.00 tot 14.00 uur te komen griezelen in het WVC Bolnes. Er worden Halloween griezel- en knutselactiviteiten gehouden voor kinderen van twee tot twaalf jaar, ouder(s), opa's, oma's en bewoners. Ook zijn er workshops waarbij kinderen aan kunnen sluiten.

Wat is er allemaal te beleven deze dag?

Men kan griezelshirts maken, zich laten schminken, griezelknutsels maken of kom naar de activiteit 'pompoen snijden' (kinderen tot acht jaar onder leiding van een volwassene). Alle kinderen kunnen op de dag zelf meedoen aan de kleurwedstrijd. Er zijn drie winnaars (één per leeftijdscategorie) die een griezelprijs winnen. Mocht men trek hebben in iets lekkers, dan kan men ook lekkernijen kopen, zoals pompoencake of -soep. Inschrijven kan tot vrijdag 19 oktober van 9.00 tot 17.00 uur bij het WVC Bolnes aan de Noordstraat 255a. Kosten voor deelname bedragen drie euro per kind. Vermeld bij het inschrijven de maat T-shirt en of men wil deelnemen aan het pompoen snijden. De activiteiten worden ook via de Kastanje Events aangeboden. Via www.facetridderkerk.nl/vakantie-activiteiten kunnen kinderen ook worden ingeschreven. Voor meer informatie kan men contact opnemn met Eveline Freling, opbouwwerker bij Facet Ridderkerk, via Eveline.Freling@facetridderkerk.nl of 06 – 526 162 30. Deze dag wordt aangeboden door Facet Ridderkerk en Wijk Idee Team Bolnes.