Kerstmarkt in de Oudheidkamer

zaterdag 15 december 2018 10:00

RIDDERKERK - Op 15 december zal de Oudheidkamer weer geopend zijn van 10.00 tot 16.00 uur, om bezoekers de gezellige en altijd sfeervolle Kerstmarkt te laten ervaren. Men is van harte welkom in het fraaie gebouw aan de Kerksingel, dat dan volledig in kerstsfeer gehuld zal zijn. Men kan genieten van een kopje koffie of thee met wat lekkers en natuurlijk zal de overheerlijke erwtensoep in dit jaargetijde niet ontbreken. Daarnaast worden er uiteraard de geliefde blauwkaikoeken, curiosa, zelfgemaakte kerstkaarten en nog veel meer zaken aangeboden.

Voor de verkoop tijdens de Kerstmarkt kan de organisatie nog een aantal zaken gebruiken. Daarom verzoeken ze aan een iedereen om eens te kijken naar spullen, die men niet meer gebruikt, maar die voor een ander nog heel bruikbaar kunnen zijn. Te denken valt aan curiosa, kerstartikelen, puzzels, sieraden enzovoorts.  Reden te meer om die zolder, schuur of kelder eens te inspecteren en lekker op te ruimen. Spullen die men wil doneren kunnen afgegeven worden aan de balie van de Oudheidkamer tijdens de openingstijden. Gezien de teruglopende belangstelling hiervoor verzoeken ze men om géén kleding, grammofoonplaten, cd's en boeken meer aan te bieden.