Muzikanten gezocht

vrijdag 11 januari 2019 20:00

RIDDERKERK - Mensen die altijd al willen weten of een koor iets voor hun is, of de drum of piano bespelen, zijn welkom op de eerste repetitie van Jongerenkoor One Voice in 2019. Deze wordt gehouden op vrijdag 11 januari en de avond begint om 20.00 uur in het kerkgebouw "De kern", Stadhouderslaan 29 in Ridderkerk (leeftijd 15 – 35 jaar). Familie en vrienden zijn ook van harte uitgenodigd, want er staan al heel wat leuke uitvoeringen op de agenda. Nieuwkomers mogen hierbij meezingen. Mocht 11 januari niet uitkomen, dan is iedereen uiteraard ook welkom op een andere vrijdag. Voor meer informatie kan gekeken worden op de website: www.jongerenkooronevoice.nl of op Facebook en Instagram. Bij dit jongerenkoor hoeft men geen zangtest af te leggen.