Europees bezoek bij CDA Ridderkerk

maandag 21 januari 2019 20:00

RIDDERKERK - Maandag 21 januari 2019 houdt CDA Ridderkerk een bijeenkomst met kandidaat-Europarlementariër Jimmy Bastings. Op dit moment werkt Jimmy (26 jaar) als beleidsmedewerker voor het CDA in het Europees Parlement. De avond zal in het teken staan van de ins en outs van de Europese politiek, waarbij de jongerenkandidaat juist vragen van de aanwezigen wil beantwoorden. Het CDA Ridderkerk nodigt iedereen uit om deze avond vanaf 20:00 uur bij te wonen in de PKN Kerk Bolnes, Pretoriusstraat 56. Ze zijn nog op zoek naar nieuwe, betrokken leden voor diverse taken binnen de partij. Op deze avond kan men kennis maken met de leden en natuurlijk staan het bestuur en de fractie iedereen graag te woord.