Bijzondere trouwbeurs in gemeentehuis

zaterdag 16 maart 2019 10:30

RIDDERKERK - Zaterdag 16 maart wordt er een inspirerende trouwbeurs gehouden in het gemeentehuis van Ridderkerk. Veel gerenommeerde leveranciers uit de regio zijn deze dag van de partij om bruidsparen te informeren over de laatste trends op het gebied van fotografie, bruidsmode, weddingstyling, mode voor de bruidegom, bloemen en meer. Ook de mooiste trouwlocaties in de regio zijn op de beurs vertegenwoordigd.

"Er is heel veel moois te zien op de Trouwbeurs Ridderkerk', vertelt mede-organisator An Rook. "Van prachtige bruidsmode tot super mooie trouwreportages. En van hippe bruidsboeketten tot de lekkerste taarten. Maar men vindt er ook mooie kostuums, spetterende dj's, weddingplanners, stylisten, trouwringen en nog veel meer leuks." De beurs is speciaal op zaterdag gepland zodat iedereen inspiratie op kan doen. "Veel beurzen zijn alleen op zondag open en dat is heel jammer voor mensen met een kerkelijke achtergrond. Tijd dus voor leuke beurs op zaterdag waar iedereen terecht kan!" aldus Rook.

Prijzen
Het belooft een leuke, interactieve dag te worden waar bruidsparen veel inspiratie op kunnen doen. Zo kan men er wedding moodboards maken, een bruiloft ervaren, kennismaken met babsen en geweldige prijzen winnen van onder meer bruidsmodezaak Hip!, Weddingdesign en Groenendijk Events! De Trouwbeurs Ridderkerk is geopend van 10.30 tot 16.00 uur. Adres: Koningsplein 1 in Ridderkerk. De toegang is gratis.