Meezingers gezocht

donderdag 16 mei 2019 20:15

RIDDERKERK - Op donderdag avond 16 mei houdt Popformatie Something Else een open repetitie. Iedereen kan bij deze repetitie vrijblijvend een keertje komen meezingen en ervaren hoe leuk het is om in een (pop)koor te zingen. Een ideale gelegenheid, want men is op deze avond niet de enige waarvoor dit misschien de eerste keer is. Daarnaast wordt tijdens de open repetitie begonnen met het instuderen van een compleet nieuw nummer, dus ook de huidige koorleden moeten dit nummer nog leren. Vooraf aanmelden is niet nodig. De deur staat gewoon open.

Men hoeft niet per se heel goed te kunnen zingen om mee te kunnen doen. Het belangrijkste is dat men er plezier in heeft en dat men toon kan houden. De rest gaat vanzelf. Het koor zoekt tenslotte geen solisten, het gaat om het geheel. Zowel mannen en vrouwen zijn welkom. Op dit moment bestaat de Popformatie alleen uit vrouwen, maar zodra zij voldoende mannen zouden hebben om een bas-/ of tenorpartij te vormen, zouden zij dat geweldig vinden.

Meer informatie

Waar? Muziekcentrum Muziekvereniging Harmonie Slikkerveer, Prinsenstraat 76, Ridderkerk.

Wanneer? Donderdag avond 16 mei aanstaande om 20:15 uur, men wordt gevraag om om 20:00 uur aanwezig te zijn.

Meer informatie? Mail naar popformatiesomethingelse@gmail.com of bel Sandra Fraanje, 06-30212909.