Grote ledenwerfactie Buurtpreventies Ridderkerk

zaterdag 13 juli 2019 12:00

RIDDERKERK - Op zaterdag 13 juli aanstaande zal er door de Buurtpreventies van 12.00 tot 16.00 uur op het St. Jorisplein in het centrum van Ridderkerk een gezamenlijke ledenwerfactie worden gehouden. De leden van de buurtpreventies zijn bewoners uit de wijk die samenwerken aan de veiligheid en leefbaarheid. Dit doen zij onder andere door te surveilleren in de wijken en contact leggen met de buurtbewoners. Met deze actie willen ze nieuwe mensen aantrekken om nog meer in de wijken aanwezig te zijn.

Om de leden bij deze actie te ondersteunen zal worden meegewerkt door de schrijfster Welmoed Bezoen, onder andere bekent door presentaties bij omroep MAX en RTL 4. Zij is de auteur van het boek Gloeiend Groen dat is geschreven met recepten van groentes voor de barbecue. Zij zal deze middag haar recepten in de praktijk demonstreren. Natuurlijk kan men deze groenten proeven. De groenten voor deze demonstratie zijn aangeboden door van Gelder Versmarkt Ridderkerk. Men kan op zaterdagmiddag 13 juli naar het St. Jorisplein komen voor informatie over de buurtpreventies en om te genieten van Gloeiend Groen. De buurtpreventies geven ook nog een leuk presentje weg, met als titel "Buurtpreventies gaan op Groen".