Trinity met Elly Zuiderveld in de Levensbron

zondag 4 juni 2023 16:00

RIDDERKERK - Na succesvolle concerten in eerdere jaren komt Trinity in het kader van de Wereldwijs tour nu voor twee concerten naar Ridderkerk. Op zondag 4 juni staan ze met hippie oma Elly Zuiderveld en haar muzikale kleinkind Jolien Damsma in de Levensbron.

Trinity Wereldwijs belooft een concert vol muziek, ontroering, feest en meezingen voor alle leeftijden. Liedjes als ‘Een Grote Familie’ komen natuurlijk voorbij, maar ook andere knallers. “We duiken diep in het enorme repertoire van Elly om daar wat pareltjes uit op de vissen. Dat wordt zingen geblazen! En als klap op de vuurpijl komt er een nieuw Wereldwijsliedje uit” aldus de Trinity-leden.

Nieuwe single
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de release van de single ‘Bij Opa en Oma thuis’. Een nummer waarmee iedereen de (oppas-)oma of opa eens lekker in het zonnetje kan zetten: Dit is je kans! Wees erbij, verkleed of in je eigen kloffie. Neem je hele familie mee en kom een feestje met ons vieren!
De optredens van Trinity beginnen op zondag 4 juni om 13.30 en 16.00 uur. Kaarten zijn beschikbaar via www.truetickets.nl/p/17086/trinity-wereldwijs-tour