Bedrijvengids

Autobedrijf van Rooijen

Autobedrijf van Rooijen is een autobedrijf waar de klant op nummer 1 staat! Wij bieden naast kwaliteit, een goede vriendelijke service ook betrouwbaarheid. Daarom verkopen wij alleen auto’s waarvan er een kloppend kilometer verleden bekend is.

Dit noemen wij de Nationale autopas. Elke verkochte auto die afgeleverd wordt, krijgt een afleverbeurt, een nieuwe APK, wordt netjes schoongemaakt en krijgt ook de Nationale autopas. Ook is er de mogelijkheid om de auto met of zonder garantie te kopen, u kunt hiernaar vragen bij Autobedrijf van Rooijen.

Wij zijn zeer scherp geprijsd en bieden de auto's aan tegen handelsprijzen. Bovendien krijgen we regelmatig nieuwe modellen binnen. Zit er vandaag geen auto voor u bij, het aanbod kan morgen helemaal anders zijn, houdt dan ook onze website in de gaten. Autobedrijf van Rooijen is al jaren een begrip in Ridderkerk en dat zien wij vooral ook aan terugkerende klanten.

Autobedrijf van Rooijen

Noordenweg 45-55