Bedrijvengids

Chocolade atelier van Noppen

In voor een uitje? Chocolade atelier Van Noppen!

Of het nu gaat om relatiegeschenken of delicatessen, wij schrijven vakmanschap in chocoladeletters. Eerlijke chocoladeletters wel te verstaan, want wat je fair haalt is lekker. De liefde voor het ambacht gaat zo ver dat we ons ruime en gezellige atelier openstellen voor chocolade workshops en demonstraties. De sfeervolle werkruimte in Ridderkerk (Zuid-Holland, regio Rotterdam) biedt voldoende ruimte aan groepen van ongeveer 15 tot 140 personen.
De toplocatie is zeer rolstoelvriendelijk en van alle gemakken voorzien voor een heerlijke workshop

‘Zelf bonbons maken’. Ideaal voor een personeelsuitje, een vrijgezellenavond, een familieuitje, een dagje uit met uw vereniging, of zomaar, als cadeautje aan een vriend(in).
Kleinere groepen of individuele inschrijvingen kunnen zich aanmelden voor een inschrijfworkshop.

Nog wat praktische informatie:
- De workshops worden belegd in de maanden januari t/m september, van maandag t/m zaterdag.
- Ons atelier is (ook voor touringcars) uitstekend bereikbaar via de A15/A16 (Rotterdamseweg); er is volop gratis eigen parkeergelegenheid.
- Het atelier is rolstoelvriendelijk en er is een mindervalidentoilet.
- Op korte afstand bevinden zich diverse leuke eetgelegenheden.

Chocolade atelier van Noppen

Brouwerstraat 1a