Bedrijvengids

Kok Hoveniers BV

Kok Hoveniers is een toonaangevend hoveniersbedrijf in Ridderkerk, dat al vele jaren actief is in het ontwerpen, aanleggen en onderhouden van tuinen. Kok Hoveniers heeft honderden tuinen in Ridderkerk, Barendrecht en in de regio Rotterdam aangelegd. In de loop der jaren is het personeelsbestand en het materieel zodanig uitgebreid dat wij moeiteloos snel op elke vraag kunnen inspringen! Van een klein gazon tot een complete siertuin met terrassen, veranda of blokhut, wij kunnen het allemaal verzorgen!

Met ongeveer 8 medewerkers zijn wij dagelijk enthousiast bezig om prachtige tuinen te realiseren, bestaande tuinen te onderhouden en plannen te bedenken voor nieuwe tuinen. Voor elke vraag verzinnen wij graag een passende en creatieve oplossing. Om een goed beeld te krijgen komen wij graag vrijblijvend langs, ook bij u!

Kok Hoveniers BV

Lagendijk 293