Bedrijvengids

Van Gelder Versmarkt

Vanuit onze winkel genieten wekelijks meer dan 10.000 mensen van onze groenten en fruit. Middenin het winkelhart van Ridderkerk, staan onze medewerkers voor u klaar.

Wij zijn vol van vers en dat laten we ook graag zien. Van exotisch fruit tot aan vergeten groenten en van salades tot soepen en maaltijden: we hebben het allemaal. Direct van het land of uit de kas, onder het motto van: “vandaag geplukt, morgen op het bord”. Dag in, dag uit.

We zijn zo vol van vers, dat we zelf ook producten telen. Op een stuk grond en in onze eigen kas telen we het hele jaar door verschillende soorten groenten. Bijvoorbeeld komkommers, spinazie en andijvie. Op slechts een paar kilometer afstand van onze winkel. Dit wordt lokaal geteeld en daardoor stukken beter voor het milieu.

Natuurlijk helpen we u graag. Wilt u een fruitschaal of –mand bestellen of een grote bestelling plaatsen? Bel dan van te voren even!

Van Gelder Versmarkt

Jan Steenstraat 17