Bedrijvengids

Uitvaartcentrum De Drechtstreek & Timmers, Ridderkerk

De Drechtstreek & Timmers is van oudsher een betrouwbare organisatie die kwaliteit en transparantie in uitvaartverzorging hoog in het vaandel heeft staan. Bij ons kunt u rekenen op professionaliteit en stijl, op discretie en betrokkenheid, op openheid en eerlijkheid. Op deze site vindt u informatie over wat wij voor u kunnen betekenen. Ook geven wij duidelijk inzicht in de kosten die zijn verbonden aan een uitvaart.

Het is goed om van tevoren bij uw uitvaart stil te staan. Dat de dood ons allen zal treffen, is helaas een zekerheid. Een goede voorbereiding geeft u de gelegenheid om in alle rust beslissingen te nemen. Dat schept rust en duidelijkheid, voor uzelf en voor uw naasten.

De Drechtstreek & Timmers Uitvaartonderneming is in het bezit van het Keurmerk Uitvaartzorg en maakt deel uit van de Nederlandse Kwaliteitsraad Uitvaartverzorging.

Uitvaartcentrum De Drechtstreek & Timmers, Ridderkerk

Jan Luykenstraat 6