Bedrijvengids

Van Nes + Plaisier personeelsdiensten

van nes + plaisier is het bedrijf van Nanne van Nes en Walter Plaisier. Twee ervaren professionals die het bureau hebben neergezet waar zij van droomden. Een bureau met een unieke aanpak en een opmerkelijk succes. van nes + plaisier is namelijk een personeelsintermediair met de focus van een werving & selectiebureau en de flexibiliteit van een uitzendbureau. Veel werkgevers leren ons kennen als de partij die een specifieke vacature invult, al dan niet op managementniveau. Diezelfde werkgevers ontdekken dat we ook heel goed zijn in flexibel werk op andere niveaus. Zo zijn we al voor veel organisaties uitgegroeid tot een duurzame partner op HR-gebied. Een vertrouwd gezicht.
In ons nieuwe kantoor in Ridderkerk ontmoeten we dagelijks veelbelovende talenten. Ze komen bij ons aan tafel voor een specifieke vacature óf om hun carrièremogelijkheden te bespreken. Ook via het virtuele netwerk komen we voortdurend in contact met professionals die toe zijn aan nieuwe uitdagingen. Met een team van in totaal zeven recruiters werken we aan succesvolle matches. Vakkundig en zorgvuldig als een werving & selectiebureau. Maar even snel en flexibel als een uitzendbureau. Echt van nes + plaisier.

Van Nes + Plaisier personeelsdiensten

Havenkade 19