Open dag bij Aardoom

Regionaal

RIDDERKERK - Het Ridderkerkse hoveniersbedrijf Aardoom doet op zaterdag 28 september mee aan de Landelijke Open Dag van de VHG Hoveniers. Het is de eerste keer dat er met de leden van deze branchevereniging een open dag gehouden wordt.

Er wordt aan meegedaan door ruim zeventig bedrijven. Tijdens  de open dag zetten bedrijven in de groene sector hun deuren open voor  iedereen. De hoveniers laten dan graag zien wat er allemaal mogelijk is  als het gaat om het creëren van een droomtuin. Bij Aardoom zal in het bijzonder aandacht zijn voor de ‘Levende Tuin’, die veel groen en  natuurlijke materialen kent. De bezoekers hebben tijdens de open dag ook de mogelijkheid om vragen te stellen over planten, tuinen en tuinieren  en om de laatste tuintrends te ontdekken.

Wie een paar foto’s van de  tuin meeneemt en een plattegrond met de maten kan op deze dag zelfs een  gratis schetsadvies krijgen. Voor jongeren die voor hun beroepskeuze  staan, is het evenement bovendien een mooie gelegenheid om zich te  oriënteren.Het hek van Aardoom aan de Hovystraat 1 in Ridderkerk staat er zaterdag voor open van 10.00 tot 14.00 uur.