Smoothie op Burendag

Regionaal

RIDDERKERK - Op zaterdag 21 september rijdt er opvallende ‘Smoothiebus’ door Ridderkerk. De bus zal ’ s morgens door Drievliet en Het Zand rijden en ’s middags door Ridderkerk-West.

Dit gebeurt ter gelegenheid van de  jaarlijkse burendag in het kader van het project “Ridderkerkers voor  elkaar”. Dit is een project van Karaat Ridderkerk, Pameijer,  Riederborgh, Aafje, Sport & Welzijn en Woonvisie, die de krachten  hebben gebundeld om de zelfredzaamheid van Ridderkerkers in stand kunnen houden in deze tijden van veranderingen in de zorg. Wie ideeën heeft  voor de wijk en/of zorg is van harte welkom bij de bus. Maar ook  iedereen die gewoon trek heeft in een smoothie mag zich bij de bus  melden.