Aafje pubquiz zoekt teams

Regionaal

RIDDERKERK - De Aafje pubquiz is al jaren een begrip bij senioren in Rotterdam, Drechtsteden, Ridderkerk en Barendrecht. Er is nog plaats voor één team in de finale op 27 november. Bewoners van een 55+wooncomplex kunnen een team samenstelling en meedingen naar de ‘beker met de grote oren’.

Het samenbrengen van buurtgenoten is een belangrijk aspect van de Aafje pubquiz. In teams van vier á vijf personen spelen senioren een zestal quizrondes. Hierin komen vragen voorbij over alledaagse dingen, geschiedenis en herkenbare muziek. Het winnende team is verzekerd van een plaats in de bruisende finale op 27 november. ,,Deze middag is niet alleen goed om het brein scherp te houden, maar het is vooral ook de plek om elkaar te ontmoeten”, aldus Ruud Niesten van Aafje.

De voorrondes kunnen tot de tweede week van november worden gepland. Aanmelden kan door te mailen naar communicatie@aafje.nl o.v.v. Aafje pubquiz of door te bellen naar 06-10947842.