BIS reikt jubileummagazine uit

Jeugd

RIDDERKERK - Afgelopen maandagmiddag 23 september was de Ridderkerkse wethouder van Economische Zaken, Henk Dokter, bij BIS BV om het BIS Jubileum Magazine in ontvangst te nemen. Het magazine is door BIS uitgebracht naar aanleiding van het 30-jarig bestaan.

Het van origine Ridderkerkse BIS werd op 22 september 1983 opgericht en is inmiddels uitgegroeid tot Europees marktleider op het gebied van audiovisuele oplossingen voor presentatie-, informatie- en communicatieruimtes.

In het BIS Jubileum Magazine wordt teruggeblikt op de afgelopen 30 jaar. Naast ervaringen van klanten, anekdotes, columns, persoonlijke verhalen, overzichten, terugblikken en toekomstbespiegelingen staan er vier interviews in met de vier algemeen directeuren, die BIS vanaf 1983 tot vandaag de dag geleid hebben. Van de oprichter, de Ridderkerker W.L. Zwagemaker, tot en met de huidige CEO, Jean Pierre Overbeek. De vier interviews vullen elkaar aan en geven een mooie en evenwichtige inkijk in de geschiedenis en ontwikkeling van BIS.

Wethouder Dokter kreeg het 68 pagina’s tellende magazine uitgereikt door Jean Pierre Overbeek, de huidige CEO van BIS. Het BIS hoofdkantoor staat aan Rietdekkerstraat 14 in Ridderkerk. Geïnteresseerden kunnen een magazine opvragen via pr@bis.nl. Zie ook www.bis.nl of bel 0180-486777.