Ridderkerkers naar kickboxgala

Sport

RIDDERKERK - Ridderkerk is goed vertegenwoordigd op kickboxgala ‘Fight Explosian III’. John Hardenbol van Kyoto-gym houdt zaterdag 5 oktober dit kickboxgala in Zwijndrecht.

Voor dit gala wordt momenteel hard getraind door vier deelnemende Ridderkerkers. Juan Bol, Mels Boogaard, Samet Turk en Hakan Kara zijn de vechters uit Ridderkerk.De heren komen uit in de A klasse, gelijk de hoogste klasse. Dat de verwachtingen hooggespannen zijn, heeft mede te maken met de verdienste van de heren in het verleden.

Alle vier zijn ze Nederlands kampioen Muay thai kick box in hun eigen klasse. De tegenstanders kunnen dus rekenen op een brok Ridderkerkse ervaring.Maar behaalde resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst. Het belooft dan ook een spannend gala te worden. Wie dit gala zelf wenst bij te wonen, kan kaarten bestellen bij Mels Boogaard via 06-13642290.