Klein & Fijn in Slikkerveer

Regionaal

RIDDERKERK - Vandaag is in Slikkerveer “Klein & Fijn” geopend. Dit nieuwe winkeltje is te vinden aan de Brahmsstraat 11. Het is een leuk adres om te slagen voor aparte (kraam)cadeautjes. Ook met een smalle beurs kan men er terecht.

Men hoeft er niet veel geld kwijt te zijn voor trendy tasjes, baretten en dopjes voor kinderen, sieraden, haarspeldjes en dergelijke. Verder geeft de winkel kinder- en dameskleding een tweede kans. Met het huidige aanbod kan men helemaal klaar zijn voor het komende seizoen.

De openingstijden zijn op woensdag van 9.00 tot 12.00 uur, donderdag van 9.00 tot 11.45 en van 13.30 tot 15.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 11.45 uur. In de schoolvakanties is “Klein & Fijn” gesloten. Voor meer informatie: 06-53740466 of kleinfijnridderkerk@gmail.com.