Marianne Vermeer, Hanneke van der Linden en Corina Booy hopen op een gezellige fair.

Brocante aan de Lagendijk

Regionaal

RIDDERKERK - Op zaterdag 5 oktober houden Juffrouw Brocante en Sense of Home een leuke landlevenfair op een sfeervol boerenerf in Ridderkerk. Er worden kramen gevuld met antiek en brocante, gehaakte kindermutsjes, houten borden met tekst, woondecoratie (PTMD, Meander o.a.) , mooi servies, bloemen, kinderkleding, speelgoed van Siku, quilts, taarten/gebak en Bunzlau Castle (Pools aardewerk). Kortom: genoeg reden om even langs te komen op deze landelijke herfstfair.

Belangstellenden zijn van 10.00 tot 16.00 uur welkom bij erfboerderij Van Nes aan Lagendijk 78 te Ridderkerk. De toegang is gratis. Er is catering aanwezig met lekkere koffie, gebak, broodjes en der gelijke. De portemonnee moet wel mee, want er kan bij de kramen niet gepind worden.
Onder de standhouders zijn onder meer Ruitjes enzo (creatief met stof), Zusje en zusje (PTMD, gehaakte kindermutsjes), Made by Herma (houten borden met tekst), Hollandkaart (mooie kaarten), My Jewels (sieraden), Cest Beau (homedecoratie), Flores Amor (bloemen), Homestyle10 Barendrecht (woondecoratie), Doortje Pim (servies), Uniek voor kids, Fleur en Geur, Bont en Bleu. Ook zijn er quilts op de fair te vinden, net als speelgoed van Siku (Farmingtoys) en niet te vergeten lekkere marsepeintaarten (Een taart met smaak).

Hanneke van der Linden en Corina Booij van Juffrouw Brocante vertellen: ,,We kenden Marianne Vermeer van Sense of Home al van vroeger en wisten dat zij een website had. Toen we elkaar weer tegenkwamen, hadden we het erover dat we allebei wel eens een fair wilden organiseren. Zo is het balletje gaan rollen.''
Hanneke kent de eigenaresse van erfboerderij Van Nes, die het goed vond als de fair op haar erg plaatsvindt. ,,Daar zijn we natuurlijk heel blij mee, het is een locatie die heel goed bij de fair past.'' Iedereen is zaterdag van harte welkom op de landlevenfair om gezellige langs de kramen te struinen. Zie voor meer informatie www.juffrouwbrocante.nl en www.senseofhome.nl.