Sopje voor rollators

Regionaal

RIDDERKERK - Personeel van woningstichting Woonvisie was vorige week druk in de weer met emmers water, sponzen en diverse schoonmaakmiddelen. In het kader van de “Daadwerkelijk in de buurt”-dag werd het wijkcentrum in Ridderkerk-West een mobiele wasstraat opgezet voor rollators, rolstoelen en scootmobielen.

De bezoekers van het dagactiviteitencentrum, bewoners van de Riederborg en omwonenden konden hun hulpmiddelen gratis laten schoonmaken. ’s Middags werd op dezelfde wijze gesopt en gepoetst bij het activeringscentrum van Pameijer in Slikkerveer. Andere personeelsleden van de woningstichting zorgden voor een paar uurtjes bloemschikken in WVC Slikkerveer en een high tea in NME-centrum “De Groene Draak”.