Pepernotenconcert in Ridderkerk

Dieren

RIDDERKERK - Zaterdag 30 november spelen de jongste leerlingen van ToBe cultuurcentrum in Het Plein in Ridderkerk. Ze hebben met elkaar een echt orkest gevormd. Daarin spelen ze op harpen, violen, dwarsfluiten, gitaar en hobo. Ook het slagwerk, de piano en de trompet zijn erbij. Sommige leerlingen zitten nog maar een paar maanden op muziekles.

De afgelopen weken is hard geoefend op het spelen van Sinterklaasliedjes. Die worden zaterdagmiddag uitgevoerd bij het “Pepernotenconcert” dat om 14.00 uur begint. De jonge muzikanten nodigen Sint en Piet van harte uit om samen met alle vaders en moeders en andere belangstellenden te komen luisteren. Dit optreden is op de eerste verdieping van Het Plein, waar de ToBe-muziekschool haar lokalen heeft. De toegang is gratis.