Onderzoek naar overval op snackbar Ridderkerk

Nieuws

RIDDERKERK – De politie is een onderzoek gestart naar een overval op een snackbar in de Margriete van Comenestraat in Ridderkerk van vorige week donderdag.

Iets over half negen drongen twee onbekende mannen de snackbar binnen, waar twee medewerksters aan het werk waren in de bijkeuken. De twee verdachten deden een greep in de kassa om een buit te pakken.

De twee medewerksters hoorden dat er mensen waren en beslotende winkel in te stappen. Daar betrapten zij het tweetal op heterdaad. Daarop bedreigde één van de twee overvallers een medewerkster met een vuurwapren.

Het tweetal ging er uiteindelijk met een onbekende buit vandoor. De medewerksters van 39 en 59 jaar uit Sliedrecht en Ridderkerk bleven ongedeerd.