Betaald parkeren definitief geschrapt

Politiek

RIDDERKERK - Burgemeester en wethouders geven regelmatig hun visie over de gang van zaken in Ridderkerk. Ook fractievoorzitters willen soms het woordn Dit keer is het de beurt aan Ben Neuschwander, fractievoorzitter van Leefbaar Ridderkerk.

"Eerder heb ik u in deze column geschreven dat “terugkijken” in de politiek niet gebruikelijk is. Bijna dagelijks worden er keuzes gemaakt en het “speelveld” verandert keer op keer. De landelijke politiek speelt hierin een grote factor. Ook de huidige recessie, waar we langzaam uitkruipen is hier debet aan. Vandaag wil ik nogmaals aandacht besteden aan een beladen onderwerp, namelijk betaald parkeren. Veel bezorgde winkeliers en inwoners hebben zich het afgelopen jaar bij ons gemeld en gevraagd hoe zo’n idee tot stand kwam. Hierover wil ik u nu graag meer duidelijkheid geven."

Lees de complete column in De Combinatie.