Workshops rond ‘Verwachting’

Nieuws

RIDDERKERK - Op de maandagen 2 en 16 december zijn er bij Mieke Mudde in Ridderkerk workshops die zijn gericht op persoonlijke groei en levensloop. Voor 2 december staat een workshopdag ‘Geschenken’ op het programma van 10.00 tot 15.00 uur. ‘Geschenken’ duidt op de kwaliteiten en talenten die iedereen gekregen heeft en in de loop van het leven verder heeft ontwikkeld.

Over deze kernkwaliteiten gaat de workshop, maar ook over de valkuilen en allergieën, die daarbij een rol spelen. Echt een dag om uzelf cadeau te doen!” zegt de trainer/coach over deze dag.
De workshop op 16 december (10.00 tot 13.00 uur) heeft als thema ‘Verwachting’. Dit is een workshop voor iedereen die naar zich zichzelf durft te kijken en ervaringen wil delen in een kleine groep. “Zo aan het eind van het jaar wordt er heel veel terug gekeken. Maar durven we ook vooruit te kijken en te hopen en verwachten?”

Lees het complete verhaal in De Combinatie.