Kersteditie van ‘Dominee Draait Door’

Dieren

RIDDERKERK - Op zondag 15 december wordt in De Loods in Ridderkerk een speciale kerst editie van “De Dominee Draait Door” gepresenteerd. In zijn rol als De Nieuwe Dominee zal Robert van den Bout zijn draai geven aan het bekende kerstverhaal.

Met als thema “Kerst met ballen” wil de Ridderkerker zijn publiek anders leren kijken en anders laten denken over alles wat er om ons heen gebeurt. Hij wil zo een kerstcadeau geven dat losstaat van religie. De kerstversie van “De Dominee Draait Door” is van 16.00 tot 18.00 uur. Aansluitend kan er een hapje gegeten worden dankzij de medewerking van Dean Rella Catering. Om de avond compleet te maken blijft De Loods tot 22.00 uur geopend om na te praten en nieuwe mensen te ontmoeten. Daarnaast kan er genoten worden van de muziek van Leonie Groeneveld, Joris Lutz en Martin Bakker. Voor meer informatie: www.denieuwedominee.nl.